کدام دوومیدانی ایرانی در اردوی خارجی حضور دارند؟


سه دوومیدانی ایرانی که حضورشان در میادین خارجی بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود به اردوهای خارج از کشور بازگشتند.

به گزارش ایسنا، اردوی برون مرزی ورزشکاران دوومیدانی همواره یکی از چالش برانگیزترین موضوعاتی بوده که بعضاً مورد انتقاد قرار گرفته است. شاید بیشترین انتقادها برای خرج کردن و اردوهای طولانی، احسان حدادی، پرتاب کننده دیسک آسیا و حسن تفتیان، سریع ترین مرد ایران باشد.

با وجود اینکه دو و میدانی دارای 24 رشته است و تعداد زیادی ورزشکار در رشته های مختلف فعالیت می کنند، اما تاکید فدراسیون ها در دوره های مختلف تعداد مشخصی بوده و اکنون کار به جایی رسیده است که وضعیت رده های پایه خوب نیست. خیر و از کسب مدال مانند مسابقات ترکیه، آذربایجان و آسیای میانه خوشحال است.

حضور در اردوهای برون مرزی با وجود به تعویق افتادن بازی های آسیایی و همچنین عملکرد ورزشکاران در سال های اخیر با وجود داشتن اردوی برون مرزی این سوال را ایجاد می کند که چرا همین روند ادامه دارد؟

احسان حدادی در حال حاضر در آمریکا، حسن تفتیان در جامائیکا و فرزانه فصیحی در ترکیه هستند. این سه ورزشکار که در بازی های المپیک هم حضور داشتند و عملکرد خوبی نداشتند، حالا در پوشش بازی های کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی در خارج از کشور اردو زده اند و باید دید در مسابقات رسمی چه عملکردی خواهند داشت.

انتهای پیام


منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی مازندران (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *