وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اذعان کرد: آینده “اسرائیل” نگران کننده است


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به پیام های تهدیدآمیز برخی احزاب ناشناس عربی درباره سلطه این رژیم واکنش نشان داد و گفت: نویسندگان این پیام ها حق دارند، آینده اسرائیل ممکن است بین غدیره و الخدیره خاتمه یابد.

به گزارش ایسنا، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: آنچه در این پیام‌ها آمده دور از واقعیت نیست و می‌توان تخمین زد که در سال‌های آینده به جایی خواهیم رسید که «اسرائیل» کاملاً محدود شود. تنها چند سال پس از آن.” ما با واقعیت فاصله داریم.

مقامات سابق پلیس و ارتش اسرائیل نیز نسبت به تشدید تنش ها و ناامنی ها در سرزمین های اشغالی و احتمال از دست دادن کنترل رژیم در مناطقی که اکثریت آن فلسطینی هستند، هشدار دادند.

در همین رابطه «یوآو گالانت» نماینده کنست رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت عدم اتخاذ تدابیر عاجل برای جلوگیری از موج عملیات مقاومت فلسطین، این نگرانی وجود دارد که اوضاع از کنترل نیروهای امنیتی خارج شود. .

گالانت تصریح کرد که اگر النقاب و جلیل را از دست بدهیم، تل آویو و قدس را هم از دست خواهیم داد.

وی وضعیت مرزهای شمالی به ویژه در جلیل را بسیار خطرناک توصیف کرد و گفت: درگیری در این منطقه همچنان ادامه دارد و پایان نیافته است.

گالانت گفت: وضعیت بدتر خواهد شد، به ویژه اگر سرزمین های اشغالی هدف حملات موشکی حزب الله و حماس قرار گیرند.

آویگدور کاهلانی وزیر کشور سابق اسرائیل نیز در گزارشی از روزنامه یدیعوت آحارونوت گفت که خشونت در النقاب و شهرهای مختلط به اوج خود رسیده است و نیروهای پلیس از مقابله با رهبران عملیات مقاومت می ترسند.

انتهای پیام


منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی مازندران (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *