مهمترین وظیفه افسران حفظ و حراست از راه و دستاوردهای شهدا و خدمت به خانواده آنان است.

مهمترین وظیفه افسران حفظ و حراست از راه و دستاوردهای شهدا و خدمت به خانواده آنان است.

رئیس جمهور با تاکید بر حل مشکلات خانواده شهدا، گفت: مهمترین وظیفه مسئولان پاسداری از شهدا و خدمت به خانواده شهداست.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت ریاست جمهوری، دکتر سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه شب در ادامه برنامه های سفر خود به استان خراسان رضوی در دیدار صمیمانه با خانواده شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم استان خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از این امر. وی گفت: این توفیق است که در آغاز سال جدید در ماه مبارک شعبان و در جوار حرم مطهر امام هشتم (ع) در خدمت خانواده های معظم شهدا و جانبازان هستم. “
رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهدا به شواهد مختلف افتخار می کنند، گفت: شهدای مدافع حرم در مقابل جریان ظالمی که کار آمریکا و رژیم صهیونیستی بود و قصد تخریب منطقه را داشتند، ایستادند.
دکتر دکتر با اشاره به عزت و صبر خانواده های معظم شهدا در مقابل مصیبت از دست دادن عزیزانشان. رئیسی تصریح کرد: شما خانواده های شهدا همیشه شاکر خداوند هستید، گرفتاری های شما تکان نخورد و اعتقاد به نظام و اسلام را حفظ کردید.
رئیس جمهور در این دیدار با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به خانواده شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: مهمترین وظیفه مأموران پاسداری از راه و حراست و حفظ آثار و دستاوردهای شهدای مدافع حرم است. شهدا و خدمت به خانواده هایتان. زیرا خون شهدا واقعاً جامعه را نادیده می گیرد.
رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود با عنایت به نگرانی خانواده های شهدای مدافع حرم، از مسئولان استانی خواست تا در اسرع وقت نسبت به پاسخگویی به دغدغه های این عزیزان اقدام کنند.
پیش از سخنان رئیس جمهور چند تن از خانواده های شهدا به بیان نقطه نظرات، دغدغه ها و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/


منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی مازندران (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *