قوانین حمایت از تولید در مورد جنگ اقتصادی نیستند


ایسنا/ فارس رئیس جمهور فارس با اشاره به توانمندی های استان در حوزه های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و پزشکی گفت: قوانین در حوزه حمایت از تولید مختص جنگ اقتصادی نیست.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی شامگاه یکشنبه 30 خردادماه در اولین کارگروه استانی اجرای تفاهم نامه قوه قضائیه و قوه مقننه برای حمایت از واحدهای تولیدی با تاکید بر اینکه قوانین و مقررات نیاز به بازنگری دارد، افزود: ما نیاز به بازنگری در قوانین و مقررات داریم. باید مشکلات واحدهای تولیدی را از نزدیک مشاهده کرد.

وی با ابراز تأسف از بی توجهی برخی نهادها به مصوبات ستاد تسهیل و حمایت از تولید و همچنین ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه گفت: در این راستا، این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

مقام قضایی فارس گفت: برخی نهادهای مسئول به جای خدمت رسانی و حمایت از تولید، نقش مطالبه گری را ایفا می کنند، پیگیر توقف فعالیت این واحد هستند.

موسوی با انتقاد از این نگاه و طرح این سوال که واحد تولیدی بیکار چگونه باید بدهی بانکی و حق بیمه معوق خود را پرداخت کند، گفت: حمایت از تولید و کمک به صنعتگران وظیفه همه سازمان هاست.

وی با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال وظیفه مدیران است و عملکرد همه ما زیر ذره بین خواهد رفت و مجددا سوال خواهد شد، افزود: در شرایط سخت کنونی نباید برای اصلاح وقت و انرژی صرف کرد. کارکنان در ابتدای سال و در تعیین رویکردها، خط مشی های کلان متوجه کلیه کارکنان خواهد شد.

موسوی در بخشی دیگر از سخنان خود به اقدامات قوه قضائیه فارس در حمایت از تولید پرداخت و گفت: امسال نیز همانطور که در سال های گذشته به طور جدی به این موضوع توجه شده بود با حساسیت برخورد می شود.

رئیس‌جمهور فارس با اشاره به رفع موانع از مسیر تولید 189 واحد صنعتی و تولیدی توسط دستگاه قضایی استان در سال گذشته خاطرنشان کرد: در همین حال 52 واحد تملک شده توسط بانک ها شناسایی و اقدامات قانونی برای بازگشت آنها به چرخه تولید انجام شد.

موسوی همچنین از تمرکز قوه قضائیه در سال جاری بر واحدهای راکد و نیمه راکد استان و معاضدت حقوقی به آنها خبر داد و گفت: 4 قاضی ارشد را برای پیگیری امور تولیدی استان تعیین و عدالت نیز در این زمینه برقرار است. حوزه.

انتهای پیام


منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی مازندران (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *