زوج کمدی رضویان و مهرانفر موفق خواهند بود؟

جواد رضویان بازیگر نقش احمد مهرانفر در سریال «جادوگر» درباره این همکاری و زوج جدیدی که با او ساخته است، توضیح داد: فعلاً نمی توانم این موضوع را تایید کنم چون نیاز به تایید مخاطبان داریم.

به گزارش ایسنا، رضویان ادامه می دهد: جفت شدن چه در فیلم و چه در سریال کار بسیار سختی است. امیدوارم بتوانم دوباره با احمد کار کنم و از صبر، تکنیک و اخلاق خوب او درس بگیرم. برای من بسیار خوشحالم که در آینده با او کار می کنم و امیدوارم او برای عموم نیز جذاب باشد.

سید جواد رضویان بازیگر سینما و تلویزیون درباره بازی خود در سریال نمایش خانگی «جادوگر» گفت: در این سریال نقش کلاهبردار را بازی می کنم. در کارهایی مثل «جادوگر» ما خودمان خالق خنده نیستیم و موقعیت ها به ما کمدی می دهند. فضا جدی تر است و ما بیشتر درگیر شرایط کمیک هستیم. به نوعی شخصیت کمدی خلق نمی کند، بلکه موقعیت هایی است که بار کمدی را به دوش می کشد. کار ما کاملا در بستر درام پیش می رود و در موقعیت های مختلف کمدی خلق می شود.

وی درباره همکاری با مسعود اطیابی – کارگردان سریال «جادوگر» گفت: پیش از این افتخار همکاری با مسعود اطیابی را در فیلم «اخلاقت را بهتر کن» را داشتم و بیش از 10 سال است که با او دوست هستم. من و برادر بزرگم آنها را خیلی دوست دارم و خدمت به آنها باعث افتخار بود.

زوج کمدی رضویان و مهرانفر موفق خواهند بود؟

رضویان در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه فضایی کارگردان، آیا در سریال جادوگر به طور کامل در خدمت کارگردان بوده یا نظر یا پیشنهادی داده است؟ وی گفت: در هر چاپ، کارگردان حکم نهایی را می دهد. در لحظاتی که احساس می کنیم ممکن است نظراتمان مفید باشد پیشنهاد می کنیم اگر استفاده شد بهتر است و اگر استفاده نشد اگر در صحنه های دیگر چیزی به ذهنمان رسید باز هم با انگیزه پیشنهاد می کنیم. 9 پیشنهاد از 10 پیشنهادی که می‌دهیم رد می‌شوند، اما به طور کلی، اگر فکر می‌کنیم می‌توانیم به بهبود توالی مطابق با متن کمک کنیم، به شما اطلاع می‌دهیم.

رضویان همچنین درباره تفاوت محدودیت تلویزیون و برنامه خانگی گفت: محدودیت همه جا وجود دارد. گاهی اوقات همه چیز منحرف می شود که جای تعجب دارد. اما حسرت یک سقف و دو هوا را میخوریم. کما اینکه این محدودیت ها برای برخی اعمال می شود و برای برخی دیگر نه.

توضیحات “جوکر”

این بازیگر طنز درباره عدم حضور در برنامه جوکر توضیح داد: علی مسعودی عزیز در لایو اینستاگرامش توضیح داده بود. برای شرکت در برنامه «جوکر» دعوت شدم اما مشکلی برایم پیش آمد که اجازه حضور در این برنامه را به من نداد.

چقدر خندیدن مردم در سریال های دهه 70 راحت تر بود

رضویان در پاسخ به این سوال که «در شرایط فعلی که شرایط زندگی مردم سخت شده است، تولید آثار طنز چقدر برای تزریق طنز به مردم مفید و موثر است؟ در اصل، رسالت ما التیام زخم ها و دردهای مردم بوده است تا وقتی مردم خسته از شرایط اقتصادی و معیشتی و خسته از کار یک روزه به خانه می آیند، محصولی را ارائه دهیم که کمی انرژی و لبخند به آنها بدهد. ” او گفت. اما متاسفانه شرایط به قدری سخت شده که مردم زیاد می خندند و کار ما و خنداندن مردم بسیار سخت است. ما هم به همراه مردم با همین شرایط سخت و هزینه ها روبرو هستیم. من خودم مرغ و ماکارونی و اقلامی که این روزها گران شده را تحریم کرده ام و ترجیح می دهم حتی در محل کار هم از این غذاها نخورم. قول های دیگری به این افراد دادیم که امیدوارم به زودی محقق شود. ما باید فقر را ریشه کن کنیم نه فقرا.

این هنرمند افزود: این روزها حالم بد است تا شرایط مردم را ببینم. به همان اندازه که مردم می خندند، ما بد هستیم و می توانیم زیاد بخندیم. ما به مردم متصل هستیم و همه ما یک زنجیره هستیم. ما از مردم انرژی دریافت می کنیم. وقتی به عقب برمی گردیم، می بینیم که مردم چقدر راحت تر در برنامه دهه 70 خندیدند و چقدر بهتر بودند.

زوج کمدی رضویان و مهرانفر موفق خواهند بود؟

سریال “صفر بیست و یک”

وقتی می‌خواهم روی صحنه بروم و کمدی بازی کنم از آن متنفرم

وی سختی خنداندن مردم را در شرایط کنونی برشمرد و خاطرنشان کرد: موانعی که اکنون بر سر راه ما قرار دارد کم نیست. ما هم محدودیت محتوایی داریم و هم مردم بیشتر می خندند و متأسفانه نمی خواهیم باور کنیم مردم ما آنقدر باهوش هستند و فیلم های مختلف را از رسانه های مختلف تماشا می کنند که دلیلی برای دیدن و تحمل کار ضعیف یا متوسط ​​ما وجود ندارد. کار امروز ما سخت تر از همیشه است.

رضویان تصریح کرد: من شخصاً نگران هستم. وقتی می‌خواهم روی صحنه بروم و کمدی بازی کنم از آن متنفرم. گاهی فکر می کنم شاید تاریخ انقضای من تمام شده و دیگر نمی توانم مردم را بخندانم.

آیا وقت و درد سران فعلی ما این است که یک سری خیابان های خلوت بسازند؟

بازیگر سریال های کمدی تلویزیونی درباره چرا تلویزیون بیشتر سریال های کمدی محبوب تولید نمی کند؟ وی توضیح داد: آیا ساعت و غم رهبران فعلی ما یک سری خیابان های خلوت می سازد؟ این محدودیت ها ما را در هم شکست. من احساس می کنم آنها ممکن است نخواهند چنین اتفاقی بیفتد. شاید اگر هر شب یک نمایش تلخ و غمگین اجرا کنیم، کارگردان ها بیشتر آن را دوست داشته باشند تا ما یک نمایش کمدی و مردم را بخندانیم.

رضویان افزود: ما نزدیک به سه دهه مجموعه فعالی بودیم و همیشه سعی می کنیم بهترین های خود را با مردم به اشتراک بگذاریم و برای آنها به نحو احسن کار کنیم. من وضعیت نیمه دوم دهه 90 و پس از آن را درک نمی کنم. تیم‌ها و افراد و کارگرانی که هنوز آنجا هستند و همه ما تلاش می‌کنیم لحظاتی را برای مردم ایجاد کنیم تا از آن لذت ببرند، اما من آن سیاست‌ها را درک نمی‌کنم. نمی دانم در کارمان چه روندی را طی می کنیم. اگر کار بد است، بگو بد است، اگر باید درست شود، بگو کار دیگری انجام بده، بگوییم اصلاً دوست نداریم، اما ما را از دوراهی خارج کن.

جواد رضویان در پایان گفت: ترجیح می دهم زیاد سوال را مطرح نکنم زیرا مردم به دلیل نبود سریال های خوب بسیار باهوش تر از آنچه منظورم است. فقط امیدوارم فردا بهتر از امروز باشد و آنقدر پیش نرویم که بگوییم سال به سال بدتر از سال گذشته است.

انتهای پیام


منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی مازندران (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *