برای تامین کالاهای اساسی در آذربایجان غربی مشکلی نداریم


ایسنا/ آذربایجان غربی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: تغییری در سهمیه آرد نانوایی ها ایجاد نشده است.

نادر صادقی امروز 26 اردیبهشت ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اتاق مطبوعات کاسا د ایمپرنسا برگزار شد، افزود: آرد در صنعت و صنعت آزاد شده و هیچ تغییری در سهمیه آرد ایجاد نشده است. از نانوایی ها ”

وی با اشاره به اینکه مردم به شایعات توجهی نمی کنند، تصریح کرد: به هیچ عنوان از سهمیه نان کاسته نمی شود و قیمت نان افزایش نمی یابد.

صادقی با اشاره به اینکه هدف یک ایده اقتصادی است که همه اقتصاددانان باتجربه بر آن تاکید دارند، گفت: اگر روند پرداخت یارانه ها به همین منوال پیش می رفت، اجاره بها ادامه می یافت و مشخص نیست چه کسی یارانه دریافت می کند.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: در تامین کالاهای اساسی مشمول اجرای طرح هدفمندی مانند تخم مرغ، مرغ، لبنیات و روغن در استان کمبودی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ماهانه 31 هزار تن آرد در استان مصرف می شود که به طور میانگین روزانه 1000 تن است اما در روزهای اخیر مصرف به 500 تن در هزار تن رسیده است.

صادقی افزود: میزان تولید مرغ در استان 500 تن در روز و نیاز مصرفی استان 320 تن است.

صادقی ادامه داد: اولویت اول استان در صورت مازاد تولید، تامین نیاز سایر استان ها و اولویت دوم و بعدی ذخیره سازی و در نهایت صادرات است.

انتهای پیام


منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی مازندران (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *