«ایران 360 درجه» در جشنواره فیلم ایرانی زوریخ


دبیر هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های ایرانی در زوریخ سوئیس درباره بخش جدید «ایران 360 درجه» توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، یدالله دوج، دبیر هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی در زوریخ سوئیس درباره بخش «ایران 360 درجه» که به تازگی به جشنواره اضافه شده است، توضیح داد: امسال در جشنواره فیلم‌های ایرانی در زوریخ سوئیس. با توجه به اهمیت مستندهای کشوری و مستندهای خوب و جذاب ارسالی از ایران، قسمت جدیدی به نام «ایران 360 درجه» به جشنواره اضافه شد.

وی ادامه داد: «ایران 360 درجه» شامل مسائل روزمره ایران، محیط زیست و به طور کلی موضوعاتی است که به نوعی مسائل اجتماعی ایران را مطرح می کند.

دبیر جشنواره فیلم های ایرانی زوریخ گفت: 360 درجه یعنی محدودیتی برای ارائه فیلم وجود ندارد، البته فیلم های کوتاه باید حداکثر 30 دقیقه و فیلم های بلند حداقل 70 دقیقه باشند.

یدالله دوج در پایان خاطرنشان کرد: نام 360 درجه را به این دلیل انتخاب کردیم که نیازی به ایرانی بودن کارگردان و تهیه کننده و ساخت فیلم در ایران نیست، بلکه مستند باید درباره ایران یا فارسی باشد.

هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ایرانی از 26 می تا 1 ژوئن 2022 (5 تا 11 ژوئن 1401) در زوریخ سوئیس برگزار می‌شود. آخرین مهلت ارسال آثار برای این دوره از جشنواره 15 مارس (15 مارس 1400) بود.

اسامی داوران و فیلم های حاضر در هشتمین جشنواره فیلم ایرانی زوریخ متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام


منبع

مطلب پیشنهادی

چاپ پرچم ساحلی مازندران (10)

چاپ پرچم ساحلی بادبانی انواع پرچم ساحلی بادبانی     در هم اکنون حاضر، چاپ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *